7/1

I dag har jag:
 
Köpt fina leggins på New Yorker för 99kr.
 
 
Och:
Varit på arbetsförmedlingen och ordnat med överflyttningen.
Virrat runt i Norrköpings gallerior och vandrat upp och ner för många många gator i sökandet efter Myrorna och Hemköp. Jag hittade tillslut alla affärer och butiker jag sökte men jakten på något fint att ha på väggen fortsätter för de hittade jag inte.
 
OCH! Jag va och kollade på en helt otroligt fantastisk fin och perfekt lägenhet. En stor och vacker etta! Om jag får den blir jag överlycklig ( kommer troligtvis gråta av glädje) men jag är nr 6 i kön så chansen är liten. Jag håller tummarna ändå.
 
Have a happy monday!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0