27/5

Yeye... big surprise on the way!
Därav den dåliga uppdateringen.
Jag har köpt prefekta klackskor från scorette med 12cm klack.
Köpt världens finaste klänning från carlings.
Har fantastisk praktik på Pia´s Botaniska ( ni vet stället där det alltid är så vacker, i knäppingborg!).
Inte träffat Erik på länge för att vi har fått grisprickar. Vi gör allt vi kan för att bli av med dom!
Inte långt kvar till the big thing!
Och kanske inte heller så långt kvar till den andra Big thing!
 
Morsdag va jag i Örebro, åt god mat och fikade med tårta som jag garnerat med äppelblommor. De går att äta och de är goda!
 
Utökat mina bebisar med 3st murgrönor och en "mor och barn" ( en grönväxt med söta blad som det sedan växer ut små blad ifrån)
 
På torsdag är det middag i finspångsslott med Eriks klass. Jag hoppas vi passar inte, vi kommer va fina men inga balkläder direkt.
Och! Och! Och!!! Finspångamarken på fredag!!! Det va så länge sen jag va där, otroligt länge sen. Kommer självklart gå med Erik men hoppas träffa på några hjärtan också^^
På kvällen blir det mys med Erik med marknadsgodis och Star Wars.
 
Ska ta mig till IKEA och köpa stora saker, så kärran måste bli med... Kan ni gissa vad som är på G!?
 
Har tänkt få ordning på min lilla digikamera så jag kan ta mer bilder. kan kanske ta med den till praktiken i morgon! men det blir INGA bilder på mig... Jag har grisprickar i ansiktet.
 
Hugs and kisses
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

JAAA! Träffas på Finspånga marken?? :D

2013-05-27 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0