5/3

Jag har varit sjuk sen i fredags, dessutom är det "min vecka" så kroppstemperaturen åker berg- och dalbana med mig.
 
Erik och jag besökte mom i helgen. De va jättemysigt och jag fick äntligen sova ut.
Hittils har jag sovit himla dåligt i mitt gula rum men i natt provade jag att sova åt andra hållet dvs med huvudet där jag normalt brukar ha fötterna och det funkade, i natt sov jag nästintill ostört fram till kl 8.20 då byggkillarna satte igång och ta bort betong eller vad det nu är de sysslar med i våran källare. De väsnas iaf väldigt mkt.
 
Jag är glad att febern är borta så nu är det bara förkylning kvar i kroppen så i morgon orkar jag nog va på Netto.
 
I helgen är det Bomässa i Norrköping på Stadium arena. De blir Erik och jag som virrar runt på den. De har massor trädgårdsinspiration och man kan få prova att binda  en blombukett som man dessutom får ta med hem! Gissa vem som knappt kan vänta!? Det finns även en liten marknad med mat från lokala producenter, sånt är alltid roligt. Jag kommer köpa honung, någon sylt eller marmelad och ost!
 
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Hoppas du är bättre nu! <3

2013-03-08 @ 00:21:13
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0