Lonely day 8/1

Mellanmål
 
Gillar verkligen nagellacket.
 
I morse tränade jag. Det va länge sen. 40min på crosstrainern och svetten rann. Ska snart ut på 1h promenad och förhoppningsvis möta Fredrik på stan.
 
Tusse har hållit mig sällskap hela dagen, det är tur att han finns annars skulle jag känna mig ännu mer världelös än vad jag redan gör. Vi sysselsätter oss med att borsta pälsen, se film, äta lunch och just nu lyssnar vi på Gorillaz.
 
BTW jag fick inte lägenheten, den gick till någon annan. Men försvinner en så stär där tusen åter.

Kommentarer
Postat av: annasass

Bra musik ni lyssnar på! :3
Du är lika vacker som vanligt. <3
Ring mig om du har lust någon dag! Kommer hem tisdagkväll nästa vecka, vi kanske kan umgås på torsdagen? :) Smsa mig på telen om det.

2013-01-09 @ 21:30:34
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0