Je suis

Jag lever fortfarande på moln.
 
I morgon ska jag få till några bilder på mitt rum och mig.
 
Jag har ju inte skrivit så mycket om hur det ligger till med ätstörningen och min depression. Nu gör jag en liten uppdatering.
 
Det är fortfarande kämpigt med maten. Jag äter, de gör jag men ibland känns det som att störningen tränger sig på för mycket. Jag har börjat acceptera mig själv mer och mer men jag har svårt för min kropp och jag har svårt med mättnads känslan. Har jag inte kommit in i en stabil nivå innan Mars så kommer jag nog ta kontakt med vårdcentralen för det är för jobbigt att hantera det här själv. Jag har stöd från vänner och familj men de har inte den utbildningen som, jag tror behövs, för att ge mig den hjälp som krävs för att bli frisk.
 
Depressionen finns kvar, Helg ångesten finns kvar, Men jag har lärt mig hur jag ska hantera det och medicinen hjälper. För några veckor sen planerade jag hur jag skulle begå självmord. Nu planerar jag hur jag ska inreda min framtida lägenhet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

<3 Glöm aldrig att jag finns här för dig! Dag som natt. <3

2013-01-06 @ 01:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0