Andra Söndagen i Norrköping

Bild nr visar jag nytt nagellack " peach me soon" från HM.
 
Japp, Nu har jag bott i Norrköping i en vecka! Mitt rum är väldigt fint och min säng är väldigt skön både att sova och sitta i så jag har väl spenderat mest tid i den utom när jag träffat Erik, Sanni och Filip. Denne Erik jag pratar om bor i Finspång och vi har gått på samma skola i många år, hans bäste vän är Filip som är tillsammans med min bästa vän Sanni. Så ligger det till.
 
I morgon händer det STORA saker ska till af på förmiddagen och kl 15 ska jag på lägenhetsvisning! Tror ej att jag kommer få denna lägenhet även om jag hoppas väldigt mkt för på pappret är den en dröm.
 
Resten av dagen spenderas med barbords-jack på blocket och älgmålande i sängen.
 
Hugs and kisses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0