23/1

What´s new?
Jag har haft praktik på Netto i 2 dagar med i dag, ska vara där fram till den 22/2 men det blir ev förlängt om jag vill lära mig kassan, vilket jag vill!
Det är jätteroligt att vara där. Så om någon av mina kära vänner får möjligheten att ha praktik på Netto i Eneby centrum (Norrköping) så tycker jag verkligen att ni göra det.
 
Utöver det så händer det inte så mkt. Erik och finspång i helgen, vi planerar in pizzamys och semlor. Jag fryser mest hela tiden för att det är så himla kallt. Jag längtar verkligen till sommaren.
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Saknar sommaren... Hoppas våren blir tidig i år. :)

2013-01-30 @ 01:40:18
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0