2/1

Kollar status uppdateringar på fb tillsammans med Tusse.
 
jag är inte säker men jag tror att jag träffade dom flesta som läser min blogg, på nyårsafton så ni vet ju hur den va, men för er andra!
Nyårsafton va kaos, fick min nyårskyss iaf även om den blev med tjej(er). Lite senare fick jag kyss av motsatta könet så då blev kaoset lugn igen. Nyårsdagen va fin, "såg" på bio med Sanni, Philip och Erik... jag sov igenom hela filmen tydligen, med undantag då jag blev väckt av höga ljud. Men i det stora hela har jag haft det mer än underbart.
 
I dag blev jag väckt av pappa kl 12. Och hittils i dag har jag ringt mom och fördjäves försökt få tag på min handledare på af när inte det gick så ringde jag af´s telefonväxel men de va 12mins telefonkö så jag skickade ett mail istället. Resten av dagen spenderas i sängen med en katt, te, choklad och The waking dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0