19/1

Jag är fortfarande förskyld men tror att det börjar gå över eller så är det bara lugnet före stormen. I Fredags va Erik, Sanni, filip och jag på Puls eller som vi skulle sagt i Örebro. Vi va på krogen!
Jag hade riktigt roligt och jag tror de andra hade det också. Innan vi gick ut kom alla hem till mig och gjorde tacos, jättemysigt.

(Längtar till sportlovet då alla kommer hem<3 då ska vi ha en riktigt festlig myshelg!)
 
I dag ( Lördag) vaknade jag upp bredvid världens finaste Erik ( äntligen kan jag vakna upp bredvid någon som är nästan lika morgon pigg som mig). Vi gick på dags-bio Les Miserables. Den va udda vacker, konstig och bra.
 
Jag borde ha tagit framn kameran men de blev aldrig en tanke på den i fredags.
 
Jag har det så bra och samtidigt väldigt jobbigt med nästan allt. Det va ett tag när vi va på puls. Jag satt på toan och lutade huvudet mot dörren, Jag började fundera på saker, en sekund tänkte jag nog att jag va i Örebro för jag tänkte på om jag skulle slänga mig i det iskalla vattnet. Men känslan jag får när jag tänker sånt va inte lika överväldigande och påträngande som den brukar vara. Jag drog på mig byxorna, gick ut och tvättade händerna, möttes av Sanni och världen va åter i balans igen.
Jag kan inte vara ensam. Jag kan verkligen inte vara ensam när jag har druckigt.
 

Jag saknar Anna. Jag saknar dina kramar, dina stöttande ord och din öppenhet.

Kommentarer
Postat av: annasass

Jag saknar dig med Cissi! <3
Hoppas du tar hand om dig själv ordentligt. :)

2013-01-21 @ 19:35:08
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0