4/2

Förlåt förlåt förlåt! att jag inte bloggat på jättelänge!

Jag sitter just nu och myser i min säng med 2 täcken, 4st kuddar, te, fil med mussli och macka och det är ungefär precis så här jag spenderar mina eftermiddagar. Det är så otroligt himla roligt att va på Netto, det är så otroligt himla roligt att va på Netto att jag inte känner hur jobbigt det egentligen är förän jag kommer hem och får ta det lugnt.
 
Men utöver detta så är det inte mkt nytt, Åker till Örebro i helgen, Saknar lillebror så fruktansvärt mycket så jag kommer nog mest umgås med honom.
 
Nästa vecka är det fettisdagen, alla hjärtansdag och ev fest på fredag!
Fettisdagen och alla hjärtansdag ska firas med Erik!
 
Hear from me soon. Bye <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Va kul att du trivs på Netto! :) Hoppas du har det bra annars också <3 Kram

2013-02-05 @ 00:23:56
Postat av: annasass

Jätte trevligt att veta att du har det bra! Saknar dig så himla mycket! <3

2013-02-06 @ 14:39:53
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0