29/4

Ledsen att jag inte är så aktiv. Siktar mot att blogga mer och ha mer bilder framåt sommaren eller så får jag helt enkelt ta mig i kragen och ta med kameran överallt.
 
Det blir ett nostalgiskt valborgsfirande i Finspång med kanonerna. Frammåt natten dansar jag på hugo eller på någon mysig hemmafest.
 
Inget händer riktigt. Har börjat övningsköra ordentligt med pappa, det går bra.
I Söndags åkte Erik och jag till Kolmårdens tropikarium! Jag blev biten av en apa i fingret, det började blöda, så ska nog ringa kolmården och höra om jag behöver ta stelkrampsspruta eller något annat. Det ska göres i morgon eller när jag får extrem kroppsbehåring, klor, svans och börjar klättra på väggarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0