Bokoman

Tyvärr insåg jag nyss att detta är bok nr 2 i den serien. Vet inte om jag kan hålla mig från att börja läsa denna förän jag köpt den första!
 
Och denna ska jag läsa på Engelskan.
 
 
 
Tog bussen upp på stan ett litet tag. Hade glömt bort vilka konstiga människor man kan se på stadsbussen..
Först en otroligt vidrig man som hade häng med både byxor och kalsonger. Sen vettefan vad gejen är med invandrar killar som stirrar en i ögonen och "vinkar" med sina ögonbryn, han hade dessutom bara ett ögonbryn vilket gjorde det hela ännu mer störande. MAN GÖR INTE SÅ LÄNGRE! Om men ens någon sin gjort så. Men och andra sidan kommer de från ett land som ligger flera hundra år efter i sin kvinnosyn så det är kanske inte konstigt att de flirtar med tjejer så efterblivet... Jag är inte rasist, även om jag oftast har åsikter som kan tyckas rasistiska men jag lovar att de är grundade på erfarenhet och inte fördommar.
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Mys med böcker! :D
sv: Vill gärna att du kommer upp någon helg om du kan, hinner och orkar! :D <3

2012-09-12 @ 18:51:08
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0