20/9

 
Efter gymmet och duschen skaffade jag sidbena, så nu kommer jag nog ha såhär ett tag. Bra alternativ till klippning om man tröttnat på frisyren!
Måste tillkännage att jag varit sugen på att klippa lugg flera gånger.
 
Pelmatic ( kommunens vikariepool) lyckades pricka in en bra dag att skicka ut vik-erbjudande till en förskola kl 9-16. De valde nämligen samma dag som jag valde att glömma mobilen hemma i morgonstressen.
 
Ganska jobbigt ändå att de inte skriver ut vilken förskola det är som behöver vikarie, eftersom jag inte vill tillbaka till Oxhagen. Det är inte ens värt 97kr i timmen, möjligtvis en dag eller till och med 2 dagar med vilodagar mellan men inte mer. Då får de hitta någon annan super-människa eller snarare super-skurk om man ska få ordning på de där barnen. Ironman

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härligt med sidbena! hoppas du får fler vikariejobb fast på ett ställe där du inte behöver vara superskurk/iron(wo)man ;) har du flyttat till NKPG eller var är du nånstans nu? :O vi måste ju ses!

2012-09-23 @ 13:10:24
Postat av: annasass

Fint sådär tycker jag! Jag blev med sugen häromdagen att klippa lugg... farligt farligt om man tänker på hur lång tid det tar att växa ut den där jobbiga luggen. xD
Hoppas som Fredrik skrev att du får ett bra vikariejobb där du inte behöver vara dundersuperstark osv!
Saknar dig! <3

2012-09-25 @ 11:29:52
URL: http://annasass.blogg.se
Postat av: William

fin bild.D

2012-10-05 @ 15:27:32
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0