18- 19/9


1. Det gick jättebra hos tandläkaren! Det va ett jätte litet hål som tog ca 2 sek att laga och det gick galant utan bedövning.
2. Cyklade hem till Bea, pratade och spelade xbox.
3. Cyklade hem runt kl 17 och lyckades precis komma innanför dörren när himlen öppnde sig i ca 3 min och lämnade efter sig en vacker regnbåda (bild 1)
4. Bakade morotskaka/tårta.
5. Sen kom Erik med massor mys.
 
1. I dag sov jag länge, sen va jag länge på gymmet.
2. Åt tonfisksallad.
3.Och gjorde klart morotskakan med philadelphiafrosting och vit choklad.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där morotskakan skulle jag inte tacka nej till! Ser fruktansvärt god ut :)<3

2012-09-19 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0