10/9

Förbereder mig för att dra till gymet men det går himla segt... hatar att va sjuk och slöa till...
Lyckades även ringa ätstörningsenheten under just den timmen som de har rast tydligen.
 
Har en dålig dag, är skitsur och irriterad på det mesta.
 
testade att platta håret och så här långt, platt och tråkig blir det då. dessutom tvättade jag håret med barnängens balsam igår och mitt hår blir skit äckligt av det, känns som en smuttsig hund ( som luktar gott)
 
 
Nu när jag varit förskyld och inte tränat och dessutom ätit mer så har jag gått upp ca2kg på 2veckor ( har inte vägt mig men det är så jag upplever mig själv just nu, så inte så konsigt att jag mår som jag mår).
Kommer ta ca 3-4 veckor att bränna bort de där 2kg. Kan göra det på 2 veckor men då skulle jag vara tillbaka i ätstörningen ordentligt.
 
 
I dag planerar jag att vara på gymmet minst 2h, I morgon har jag bokat ett step-pass och på Onsdag ska jag testa spin2013 konceptet är ungefär som att köra med pulsklocka fast utan pulsklocka och istället gå på känsla.
 
Jag har sagt det förut men nämner det igen. Jag mår inte bra just nu, höst-depression eller down-period. Men träningen hjälper att hålla självhatet borta, träning skadar mindre än självhat. Känner att jag inte kan ta itu med de riktiga problemen själv och så länge jag inte får gå till traumaenheten eller ätstörningsenheten så kommer jag gör det jag kan för att distrahera mig från att tänka på dåliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0