31/10

Morgonhimmel.
Just nu sitter jag och dricker te och luktar på vanilj och kanelljus från IKEA ( bästa doftljusen som finns).
 
Längtar till på Fredag då ska vi prata om ångest på ätstenh. Hoppas få veta vad det är för äckligt, svart och sorgligt monster som finns i mig och om de har knep för att dämpa den utan självdestruktivt beteende.
Vissa människor tar till alkohol, andra rakblad och vissa går så långt som droger, jag har ätstörningen...
 
Så deppig.
 
Min glädje stund i dag va när läraren på Lernia berättade att hennes första intryck av mig va att jag är en trevlig och fin människa, en jättebra tjej. Har hört liknande saker förut men de är svåra att ta till sig.
 
Jag har ätit för lite och för sällan i dag så jag ska göra havregrynsgröt med russin i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0