2/10


 
På första bilden ser ni planer på helgens tårtbeställning.
 
Tänk att det redan är Oktober. Jag älskar hösten och just nu gör det absolut ingenting att det inte blev någon sommar men regnet kunde väl iaf ha hållt sig till att ta över bara en årstid. Har bara blivit en höst-promenad än så länge.
 
Jag har inte sovit hemma sen i Onsdags, kommer inte sova hemma i natt heller. Ska snart bege mig upp till mom, sova där till i morgon och spendera Onsdagen (lill-Lördag) hos dom, blir kanske till och med att jag stannar till Fredag men sen ska jag till komvux, träna, handla ingred till tårtan, förbereda fyllningar, baka tårtbottnar och så kommer Erik!
 
Önskar alla en fin höst <3
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Låter som du har det ganska mysigt nu endå trots det horibla vädret. Det glädjer mig. :)
Saknar dig mer och mer varje dag! <3

2012-10-02 @ 16:23:00
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0