6/11

Det känns märkligt att säga men jag ser lite mer ljus i mitt liv.
 
På psykiatrin i dag fick vi (mamma och jag) träffa en annan läkare, som va otroligt mycket bättre. Jag har fått utskrivet ångestdämpande som även hjälper mig med nattsömnen.
 
Jag kommer vara hos mom till på Fredag, då åker jag till Norrköping över helgen. Sen har jag tänkt att vara tillbaka på Lernia och komvux nästa vecka men orkar jag gå till Lernia i veckan så ska jag försöka ta mig dit. Har cykeln kvar på USÖ från igår, så det blir en ordentlig promenad på ca 1,5h från mom till Lernia. Tror inte det blir några problem om jag kommer till Lernia efter lunch.
 
Tyvärr har jag en bokraport att skriva och en artikel att rätta, uppdatera och lämna in på engelskan. Det är egentligen inte mycket men det känns jobbigt att bara tänka på det. ska försöka göra lite nu direkt innan maten är klar.
 
 
Finns inget internet hos mom så nästa inlägg kommer ev på Lördag.

Kommentarer
Postat av: annasass

Förlåt att jag inte kommenterat på as länge jag har inte använt min vanliga internetbrowser där jag har alla mina favorit-bloggar och sidor sparade så jag lätt kommer ihåg att kolla alla var dag.
Jag har läst igenom allt jag missat och jag vill att du ska veta att all vård du kommer att gå igenom och få ifrån komunen(osv)kommer inte alltid vara bra men du får fortsätta tänka med den där kämpande tanken om att det handlar om ditt liv och att du kämpar för att överleva, tar ÄS och ångesten över dig så kommer du säkerligen inte att leva om mindre än ett år, och det vill jag absolut INTE! Du kämpar för allting du älskar att göra och alla de personer som du älskar och du kämpar först och främst för ditt liv!
Jag älskar dig Cissi och det har jag gjort sedan lågstadiet då jag först lärde känna dig.
Jag vill inte att du försvinner från mig även om vi är så långt bort ifrån varandra.
Jag vill dela några delar ur "I like giants" av Kimya Dawson med dig, lyssna gärna på den och läs texten, den är fin och muntrar alltid upp mig när ångesten är berädd på att svälja mig hel;

Rock and roll is fun but if you ever hear someone
Say you are huge, look at the moon, look at the stars, look at the sun
Look at the ocean and the desert and the mountains and the sky
Say I am just a speck of dust inside a giant's eye
I am just a speck of dust inside a giant's eye
-
Cause all girls feel too big sometimes
Regardless of their size'
-
http://www.youtube.com/watch?v=pyJChP-mzqw

2012-11-08 @ 20:25:15
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0