Dessa gråa måndagar



Denna vecka är det det här som gäller!:
-göra så lite mat-relaterade saker som möjligt ( förutom laga och äta då såklart)
-ätstörningsenheten på onsdag för första mötet.
-strikt lchf utom onsdagkväll då blir det dooley´s- och jordgubbsdrinkar med Kakan.
-vill gärna träffa Erik innan jag åker till norrköping över helgen.

Just nu bakar jag lchf-fröbröd (eget recept). Det ser bra ut i ugnen! och det här kommer vara det sista recept jag hittar på för den här veckan.  och det här är även det sista inlägget för den här veckan där jag kommer nämna lchf och mat (förutom ev frukost och lunchbilder)...

Bara för att jag äter konstigt så betyder det inte att jag måste vara konstig.
Det är jobbigt att hela tiden tänka på mat men jag ska försöka själv och med hjälpt av ätstörningseneheten att tänka på massor andra saker!

Kommentarer
Postat av: annasass

Om du vill kan jag försöka ta mig in till norrköping någon gång i helgen när du är där? :)

<3

2012-05-14 @ 20:05:56
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh, ska du till Norrköping? :D Hoppas det ordnar sig med maten<33

2012-05-14 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0