Torsdag 3/5


Min dag har varit bra och produktiv.
Bra för att jag mår bra och äter bra, solen skiner, det är vamt och jag har shoppat lite fina saker från Lagerhaus bla latteglaset på bilden och en present till Kakan.
Produktiv för att jag skrivit 3st cv:n och personligtbrev till i morgon då jag åker med mormor och morfar till handelsträdgårdarna ute i Mariebergsområdet, på förmiddagen. Jag har även tvättat kläder, städat toan och diskat. Nu ska jag göra pizza.

Får inte glömma att de släppt Ht-katalogen till komvux i dag!!!




Kommentarer
Postat av: annasass

Jo det farliga med den dieten i ditt läge är att den får dig att gå ner ännu mer, alla dieter för dig nu är farliga, det kan få dig att sjunka ännu längre in i den oerhört livsfarliga ÄS som du har.

Blir väldigt orolig, känner massor med olika ÄS och åtminstonde tre av dem har hamnat i koma för att de varit så smala.

Lycka finns inte i att gå ner i vikt.

Och jag vet att du är stark, men har man en ÄS så måste man kämpa ännu mer för att kunna se vad som egentligen är bättre och mer värt att kämpa för.

I just simply love you. <3

2012-05-03 @ 19:12:39
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0