News

Istället för att köra på stenhård LCHF så har jag slutat helt med det. Försöker även äta enligt livsmedelsverkets rekommendationer med att äta var 3dje timme, eftersom det är så jag kommer få äta när jag fått kostplanen från ätstörningsenheten. Det klaras lätt som en plätt när jag är på förskolorna för att det är precis så de äter.

Mötet på ätströningseneheten gick ok btw. Fick veta att jag har anorexia, jag kommer få den hjälp jag behöver + en gratis tandundersökning, Kroppsundersökningen va inte jobbig, alla värden och blodtrycket är helt normalt fast jag är underviktig men det viste jag ju redan.

Onsdag, Torsdag och Fredag har jag jobbat på Sörbyskolansförskola, Jag kan säga att om det va garanterat att jag får jobbpå en sån förskola efter jag avslutat utbildningen så skulle jag inte tveka en sekund om vad jag vill jobba med!
Helt underbara ungar <3

Åkte med Erik till Linde i går (fredag), badat benen, solat och grillat.
I dag får vi se vad som händer.

Glöm inte morsdag på Söndag

Kommentarer
Postat av: annasass

Det låter ju jätte bra Cissi! :) I'm happy you're finding your way. <3

Tack för påminnelsen om morsdag, hade ingen koll alls! :o

2012-05-26 @ 12:30:41
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hoppas det ordnar sig med allt! Finns alltid här vet du :)<33

2012-05-26 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0