Ingen heder

Bara skam.

Jag ville vara duktig och göra som de bad mig på ätstörnngsenheten och börja införa mer och mer kolhydrater undan för undan i min kost. Jag gjorde det och nu är jag i kaos igen...

Jag hatar mig själv. Nej, jag hatar det där svarta och äckliga som finns i mig, det där som förstör mitt liv, det där som gör att jag alltid känner mig konstig, det där som gör mina nära oroliga och ledsna, det där som ätstörningsenheten kallar anorexia.

Jag vågar inte chansa igen förän jag fått en kostplan från dietisten.

Min räddning i dag är att jag har bokat 2st spinningpass kl 18-19.10 och 19.15-20.15 så ångesten är inte total.

Kommentarer
Postat av: annasass

Jag hatar ÄS överhuvudtaget! Du är så stark som kämpar emot! Jag tror på dig, och finns alltid här som stöd och som rådgivare.

Det är svårt, men målet att kunna leva utan ångesten är det du får fokusera på. <3

2012-05-24 @ 23:39:42
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0