in the cold and sunny afternoon

Japp, det är kallt och soligt. Perfekt väder för en långpromenad men det tänker jag inte ge mig ut på. Har inte druckit kaffe på hela förmiddagen så jag ska ta min kopp, lite frukt och sätta mig i soffan och kolla på film. Ikväll blir det spinning.

Stationspasset som jag va på igår va jätte roligt! Äntligen har jag hittat en styrketränings form som passar mig. Synd att det bara är en gång i veckan, men samlar jag lite mod så kan jag nog ta mig för att boka plats på ett crosspass ( ut och jogga och använde naturen som träningsredskap)


Kommentarer
Postat av: annasass

Sv: Great! Jag ska kolla när jag kan. ^^ Vill du att jag ska ha med mig Fredrik också? :)

2012-05-29 @ 16:24:06
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0