...

Efter mötet på ätstörningsenheten krävdes den 30min promenad för att bli av med lite tankar, lite stress och lite ångest. Mycket är fortfarande kvar. jag litar inte på att de vet vad de håller på med och deras metod tvingar mig att gå igenom sånt som jag inte vill gå igenom bla hetsätningsperioder och bullimi! bara för att veta hur jag ska hantera dessa perioder.

Jag har ju sluppit dessa perioder med LCHF så jag kan fortsätta med LCHF men då är ätstörningen fortfarande kvar...

fan fan fan.


Lite bilder

Jätte super god middag. Kyckling, brunsås och blomkålsris.


till efterrätt: Hallonglass!
vispa grädde. Mixa frysta hallon, blanda och njut^^ Jag pudrade över lite kakao

och jag

Kommentarer
Postat av: annasass

Borde det inte gå att gå igenom det medan du äter LCHF? Det måste ju liksom finnas en gräns med matintag man korsar ibland med den dieten också eller? :o

Du är så vacker Cecilia! Och glasögonen och västen passade finfint med maxi klänningen(like I knew it would)!<3

2012-05-22 @ 23:34:23
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0