Cissi lchf pannkakor på mandelmjöl

I morgon är det torsdag och då blir det pannkakor till lunch, lchf pannkisar gjorda på mandelmjöl!

-sötmandlar (mixas till små små smulor (mjöl))
-ägg
-grädde
-salt
-keso (om man vill)

Nu är det här mitt egna recept så jag har bara höftat ihop allt. Stek i smör.
Jag äter det med hallon och naturell yoghurt och lite grädde.

Min lunch i dag va zucchini pasta med bacon- och champinjongräddsås.
Detva galet gott, Erik fick smaka lite igår och han tyckte desamma. Fast jag hade ett ägg i och det blev lite konstig konsistens av det.

Ska snart göra äggbröd och vitkålsallad. Sen blir det nog en promenad i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: annasass

Du går väl inte på lchf diet??

2012-05-03 @ 11:41:08
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0