22/5 tisdag

kl 13 har jag tid för möte nr2 av 3 på ätstörningsenheten och kl 14 ska jag göra en kroppslig undersökning. Jag hatar när andra människor fokuserar på min kropp på det sättet. Men vem känner sig inte osäker i sådana situationer. Jag är iaf jätte nervös.

Onsdag
jobba på Sörbyskolansförskola avd paljetten 7.30-14

Torsdag
jobba på Sörbyskolansförskola avd kristallen 9-14 (utflykt)

Fredag
jobba på Sörbyskolansförskola avd paljetten 7.30-13



Körde första spinningpasset på någon månad i går! Kan inte förstå att jag varit utan det så länge, det är så kul och så härligt.
Märktes inte att det va så länge sen som jag körde men det kan bero på att jag inte kände någon press att öka motståndet  till så hög nivå, innan hade jag tänkt att nu går jag in för att ha kul, orkar jag inte så mkt så kan jag iaf försöka avsluta passet.
Det va galet bra musik.
Under den jobbigaste delen av passet blev jag distarherad av en skalbagge som kröp under min cykel, så det blev inte så jobbigt ändå.

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh good luck på ÄS mötet! <3 Tänker på dig massor!

Tack för din fina kommentar på min blogg. :3

Love you darling. <3

2012-05-22 @ 12:34:15
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0