Ny


Köpte denna på New Yorker. 20år och ägare till min första hoodie ( eller heter det något annat?). Jag har ju haft en svart när jag va liten och en rosa och svart randig men den randiga använde jag nästan aldrig. Så jag räknar inte den riktigt.

På New Yorker köpte jag även 2st svarta linnen och ett par trosor och från Åhléns köpte jag hårfärg så blir väl att färga håret i morgon^^

Solen va framme ett litet tag och då sa mamma att det va 20grader men det tror jag inte på eller så har jag blivit galet frusen av mig.
Kl19.15 är det spinning/intensiv som gäller.

Kommentarer
Postat av: annasass

Vad fin! :)

Tycker om äggklockan också! ^^

<3

2012-03-28 @ 14:28:14
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0