Mars 22

Jaha, jag som hade tänkt gå iväg och handla till födelsedagen men nu har mamma tagit över det. Vad ska jag göra resten av dagen nu då?
Borde kanske cykla upp på stan och köpa rouge ( tappade mitt i golvet så många gånger att det bara va smulor kvar till sist)

Det blir iaf med säkerhet en promenad, kanske upp på stan, eftersom jag inte har något spinning bokad idag. I morgon blir det kanske ingen spinning heller, ska till optikern kl 10 och passet börjar kl 11.45. Jag hinner ju men tycker inte om att vara stressad. Vänta och se.



Kommentarer
Postat av: annasass

Jag tappar mina ögonskuggor massor också! :C Det är sjukt jobbigt att de går sönder så "lätt".

Du är så himla söt Cissi! :3

2012-03-22 @ 22:42:03
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0