Mars 14

Det är så goa och mysiga ungar på förskolan! Jag va där bara ca1,5h men nästa gång blir det längre. Blev välkomnad av Tyra, en helt oblyg nästan 3årig tjej. Vi läste lite (ganska många) böcker och sen va det fruktstund. Sen provade jag och Adam hattar och kjolar och kollade på cyklar och nypon som fanns utanför fönstret. Sen va det huxflux dags att åka hem.

kl 11.45 är det spinning, sen hem, duscha och äta. Efter det tänkte jag cykla upp till mormor och morfar.

Det blir kanske INTE krogen på fredag och därmed ingen dsbs, vilket känns jätte tråkigt men efter som vi inte fixat biljetter så kanske jag inte hade fått se dom iaf. Det kommer fler tillfällen, med säkerthet. Nästa vecka vill jag ha min födelsedags-utgång så jag vill gärna spara pengar till det. Vi får se hur det blir.
Har lagt in bilder från min mobil.
Fika med Kakan (Miami sub)

Fika med Kakan och Johanna (Hälls)

Fika med Kakan (Lilla Annas)


Skogen hos mormor och morfar.

På väg hem från friskis och svettis kan himlen vara så här fin


Jag precis nu.


Är inte van att lägga upp "lättklädda" bilder på bloggen, bikini överdel och  träningsbyxor. Time to put some muscles on those arms?

Kommentarer
Postat av: Kakan

Haha det känns som att vi fikar väldigt mycket! XD

2012-03-14 @ 13:42:48
Postat av: annasass

Du har en sådan vacker kropp Cissi! <3

2012-03-14 @ 23:28:26
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: johan

Va fin tatueringen blev.. Den riktigt lyser upp :)

2012-03-18 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0