Mars 12

Den här produkten ska jag prova i 3månader. Det är en Aloe vera Juice/gel som ska vara super bra. Den renar magen så att man kan ta upp mer näringsämnen kort och gott och god är den, galet god!
Passar på att göra lite gratis reklam för "FOREVER" som företaget heter som säljer den, de har även massor andra produkter med Aloe vera, inte världens billigaste men är man missnöjd så kan man skicka tillbaka produkten/förpackningen även om du redan använt upp hela produkten och få pengarna tillbaka! Hur bra som helst. Jag ska som sagt prova i 3månader och märker jag en positiv skillnad så kommer jag självklart inte skicka tillbaka något.


Kl10 var jag hos optikern för en kontroll av mina nya linser som jag har på prov. Den högra linser är helt knas, den käns som att det skulle vara 3månader gammal när jag bara använt det 1vecka men jag ska få en nya provlinser i veckan, skönt att slippa betala^^


Kommentarer
Postat av: annasass

vackraste du! :3

2012-03-14 @ 00:28:31
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0