fundering den 8nde mars

Jag är snart helt säker på att jag ska göra en till tatuering väldigt snart, på handleden med texten  What would love do?

Men jag funderar på om jag ska stava love med stort L i början (Love) eller litet l (love). Hur tänker ni om den saken?

Jag är inte helt säker på vilket textsnitt jag vill ha heller. Ska det vara snirkligt/skrivstil eller mer rakt?

Det tåls att fundera på!^^

Jag är stolt över mig själv.
Vi har ju ett litet problem här hemma med en liten kille som inte äter men i dag köpte Kakan och jag lunch på stan ( wokade nudlar med grönsaker, köpte jag) Jag orkade bara halva portionen så jag tog med resten hem. Hade först tänkt spara det till i morgon men jag frågade om lillebror ville ha och det ville han!
Så nu är lillebror mätt<3

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh det låter ju utmärkt fint! Vet inte riktigt vilken sorts text... hmmm...

Men hoppas det blir bra iaf! :D

<3<3<3

2012-03-09 @ 04:10:16
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0