Dö dag

21 Mars

Körde spinning 11.45-12.45, kom hem, duschade och åt mat sen blev jag helt slut! Orkar knappt ens tänka. Det är jätte synd för här är det otroligt vacker väder och 14grader varmt! Kanske sätter mig på ballkongen med någon gammal tidning bara för att få lite sol på mig.

I morgon skippar jag spinning och tar en promenad upp på stan eller iaf till Willys och köper ingred och dekoration till bakelserna som jag ska bjuda på mitt födelsedagsfika. Jag kör på vitchokladtryffel och något form av dummlefyllningen eller något med bär, kanske philadelphiafrosting(fyllning) med hallon. Godare,nyttigare och roligare än bara hallongrädde^^ Gud vad gott det kommer bli!


Kommentarer
Postat av: annasass

Jag förstår att du blev helt slut då! :o

Your b-day is gonna be legendary! <3

2012-03-22 @ 00:05:02
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0