Bakis inlägg den 17/3

Blev vist lite mkt alkohol men jag va inte ensam om det. Vi hade det galet roligt ändå! ^^
Vaknade kl 7  gick på toa, världens huvudvärk, illamåeende, dålig balans och 50% fungerande hörsel. La mig i sängen igen och sov och halvsov om vartannat fram till kl 15.

Nu är det bara att ladda inför nästa fredag! :D
Men ska ge fan i att dricka så mkt-.-'


Måste ju berätta hur Den svenska björnstammen va! ska jag va ärlig så hörde jag knappt vilka låtar de spelade, volymen va så löjligt hög eller så berodde det på att vi stog framför dessa gigantiska högtalare. Men jag va fortfarande hur lycklig som helst^^

Bilder från innan jag drog iväg.


sminket

Kommentarer
Postat av: annasass

Så vacker! C: <3

2012-03-20 @ 03:31:25
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0