26 mars!!!

Åldersnoja i all ära men födelsedagsfika är inget man hoppar över bara för att man fyller vuxen^^

Jag lyckas alltid göra så goda tårtor men aldrig blir de lika vackra som jag föreställt mig dom i huvudet.
Fyllningen i denna tårta är vitchokladganage och philadelphiafrosting/fyllning blandad med maräng och hallon, den är strykt med philadelphiamaräng och dekorerad med maräng, jordgubbar och hallon.

Vilken nostalgi jag kände när jag gjorde chokladbollarna och de är alltid lika högt värderade för både gammal som ung, chokladbollarna ni ser på bilden ligger för tillfället i min och gästernas magar.

Jag fick pengar, vackra rosor och brudslöja. I morgon tar jag en sväng upp på stan och köper en bra rese/träningsväska och tänkte kolla efter en kjol eller ett par short sen blir det liten fika hos Kakan och liten present öppning hos henne också^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Grattis på födelsedagen käraste Cecilia! <3 :D

2012-03-26 @ 21:08:33
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: annasass

Vilken fin kommentar! :') Det tårades upp i ögonen när jag läste det, tacktacktack för att du finns! <3<3

Så otroligt underbart att ha dig i mitt liv! <3

2012-03-26 @ 22:26:33
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0