Midsommar

Min midsommar har varit den bästa på flera år!
Var i Linde med Erik och hans kompisar. Vi grillade och spelade kubb.
 
Det skulle va kul att ha en bra kamera och leka paparazzi. Inte för att jag gör så hemskt mkt eller har ett speciellt händelserikt liv men det skulle vara fint att bevara de fina stunder som blir. Men jag har inte så mkt pengar längre och åker Erik och jag till Gbg så kommer det gå åt några tusen där.
Men mobilen ringde nyss och jag ska jobba på Knorren i dag 13-16 och imorgon 8.15-16.45.
Jag får ca 97kr i timmen alltså ca 290kr i dag och 770kr i morgon. Kameran som jag spanat in kostar 999kr. Det här kan gå!
Har även 2 dagar till som jag jobbat, den här månaden, som jag inte räknade med nu. Och håller jag i pengarna riktigt hårt en tid så kommer det lösa sig med marginal också^^
 
Efter jobbet blir det fika hos mormor och morfar och sen ska jag övningsköra lite med mamma.
 
Är totalt hormonrubbad, sover dåligt, svettas ett hav varje natt, lättirriterad, lat, extremt svullen i magen. Att ha mens är inte en enkel sak. Plus att jag har massor saker som hänger över mig som jag inte tar itu med. En av sakerna är att dela ut cv till matbutiker och det ska jag förhoppningsvis göra mkt mkt snart... Typ nu.
 
Bilder från stugan.
 

Kommentarer
Postat av: annasass

Fina bilder! :)
och hoppas allt löser sig och att mensen lugnar ner sig lite... <3

2012-06-27 @ 12:15:03
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0