kan meddela

En liten ändring är gjort.
Har gjort kategorier och delat in de flesta inlägg som är publicerade efter att jag "kom ut" med ätstörningen.
Att jag började vid den tiden är för att nästan alla inlägg som är från tiden innan är "sjuka".
Just nu lever jag ändå hyfsat hälsosamt men med lite ohälsosamma tankar ( som jag jobbar med) men under den tiden åt jag så lite så att jag hade nog inte levt i dag, om jag fortsatt. Gick ner ca 1kg i veckan, med i dag var det exagt 3månader sen det började vända men hade det inte vänt och jag fortsatt gå ner lika mkt så hade jag vägt ca 42kg, jag är 174cm lång. Då hade mitt bmi legat på 13,9 (alltså det minsta som finns på skalan, som läkaren har)

Jag vill börja om på nytt nu.
Jag ska bli frisk.
Inläggen kommer vara mer positiva.
Men eftersom hälsa och välmående är ett så stort intresse för mig så vill jag gärna dela med mig av det jag kan. Det kanske blir lättare för mig då att sortera bort de tankar som har med ätstörningen att göra och lägga mer värde i det som är bra för mig.

Känns som att det här blev himla rörigt och en salig blandning av mörkt och ljust.

Kommentarer
Postat av: annasass

Det är bra att kunna se det mörka för då kan man även finna det ljusa. <3 Du klarar det här, jag tror på dig. <3

2012-06-17 @ 12:42:27
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0