30/6

Mannagrynsgröt med jordgubbar och honung, rostat bröd med jordgubbar och honung och juice till det^^
 
Min frukost (brunch) intogs kl 13.00. Tidigare än så kunde det inte bli för jag hade planerat att sova fram till kl9 och sen göra mig iordning inför spinningen som började 10.30.
 
Det blir ingen fest i dag, blev lite strul och tråkigheter med planerna. Men det kommer bli något ännu bättre! för snart kommer Erik hit.
 
Vi ska handla och jag ska kolla efter mer jordgubbar, honung, choklad och vaniljkesella. Jag är lite sugen på pizza också så vi får se vad han tycker om den idén^^
 
Mamma, lillebror, Håkan och Meilina är i Grekland nu! Planet gick kl 6 i morse från Arlanda. Jag har lägenheten för mig själv i 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååh, va gott det ser ut! ;D Och vi måste träffas snaart!!<3

2012-07-01 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0