16/6 Lördag



Sitter i stugan och läser bloggar och det är i princip det enda jag ska göra i dag om jag får välja, kanske smyger in ett avsnitt av Scooby Doo lite då och då.
Vädret, ja...
Regn, regn och regn.

I dag har jag inte heller några "uppgifter", lördagar is the day off.

Har fått låna en av pappas mobiler, så nu har jag uppgraderat från min Sonny 890i till en HTC wildfire.

That´s the new for to day folks.

Nu ska jag göra snabbkaffe, en macka med skagenröra och smaka en ruta av Marabou premiums 70% choklad med cocos!

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh okej! Vi försökte ringa dig igår så det var därför det inte gick kanske? :)

2012-06-16 @ 20:49:00
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0