1/6

Uppdatering

På mötet på ätstörningsenheten sa de att jag fått diagnosen bullimi men att min vikt är på gränsen till anorektisk. Nu får jag vänta enda till den 27 juni, då ska jag träffa sjuksköterskan igen för ny kroppskontroll. Sen framåt hösten kommer någon höra av sig till mig, som kommer bli min kontaktperson, efter det kan behandlingen börja och en remiss kan skickas till traumaenheten.

Jobbat:
tis 8.15-10.30
tors 8.15-16.45
fre 8.15-16.45

Nu är jag i lindesberg, hos Erik. Han är och repan inför i morgon. Då drar vi till sthlm på Livekarusellens riksfinal!
Remember the name: Walker
För ni kommer höra talas om det igen!

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh hoppas att hans band vinner! håller tummarna

Håller även tummarna för dig med ÄS-enheten. <3<3<3

2012-06-01 @ 22:31:42
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0