13/6 onsdag

Why i love to wake up.
För att det här är det första jag ser när jag öppnar ögonen.

I dag är en bra dag, trotts att jag gått upp ett till kg. Att jag går upp i vikt så fort beror nog på att jag börjat äta fibrer igen och fibrer och kolhydrater binder vatten.
Igår när jag kollade i spegeln kunde jag bara tänka på mina tjocka och groteska ben/lår. I dag va de inte tjocka och groteska alls.

Ska till vårdcentralen kl 13 och fixa p-piller och kommer nog passa på att ta alla prover som ätstörningsenheten har beställt.
På eftermiddagen blir det fika hos mormor och morfar.




Kommentarer
Postat av: annasass

applåderar Du är jätte duktig Cecilia! <3

Och du har smala ben. ;)

2012-06-13 @ 15:29:43
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är superfin! :) Glöm aldrig det <3

2012-06-13 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0