10/6 Söndag


Jag har inget vettigt att skriva så jag släpper mina krav och skriver om träning och mat istället!

Det blev mannagrynsgröt med äppelmos till frukost i dag! Det är lyx. Lite Senare åt jag några rostade mackor med sockerfri sylt (egengjord) och kaffe.

Jag har även hittat dessa bilder med saker att göra dag för dag. Jag tycker sånt här är skit kul, som små utmaningar och uppgifter. På morgonen gjorde jag " leg lunges" men eftersom mitt knä är knas så bytte jag ut dom till "enbens rumplyft" 25st på varje ben. Ska ta promenaden på en timme snart. "Cardio-saken" kommer bestå av antingen 1h jympa eller 1h spinning och sen passar det så fint att jag bokat ett yogapass kl 19-20 i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0