Saken är den att...

Jag har ingen självdiciplin... eller så är jag en shopaholic. Skulle egentilgen lämna cv til synoptik men när jag kom dit så sa de att de bara tog emot ansökningar via mail så jag gick ut och tänkte "hmm jag kanske kan spana runt lite hur utbudet ser ut bland träningskläder eftesom det är rea överallt nu". Men hittade inget i sport affären så "jag kan ju bara kolla runt lite utan att köpa något i de andra butikerna" tänkte jag... och här är resultatet av de tankarna!
 
Monki: lång svart kjol 100kr, guldig stickad tröja 100kr (ordinarie pris va 400kr!)
Cubus: Bikini överdel 39kr, bikini underdel 39kr och klänning 99kr
En lång svart kjol har jag kollat efter hur länge som helst. Biki har jag bara en hel av så det behövde jag också en. klänningen har jag kollat på i flera veckor men inte velat köpa för att den kostade för mkt. Det är bara tröjan som va onödigt köp. Det är dumt att det är rea veckan innan vi ska åka till gbg. Men jag har fortfarande pengar så det räcker till gbg^^

Kommentarer
Postat av: Annasass

Fin klänning och kjol! :D

2012-07-20 @ 12:57:43
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0