Lillebrors födelsedagstårta!


Lager 1: marsankräm, mosad banan.
Lager 2: dumlefluff
- 3dl vispdrädde
-180g ( eller mer) dumle.
Hacka dumlen, värm grädden (men den får inte koka! för då går den inte att vispa sen) Rör ner dumlen i grädden tills den lösts helt. Låt det svalna/kallna och vispa som vanlig vispgrädde^^
 

Lillebror fyllde 12år den 1juli men eftersom han va i Grekland då så kunde varken mom eller jag fira honom. det ena m:et i "mom" nämligen mormor och jag tycker himla mycket om att fira allt, stort som smått och jag vet att det andra m:et i "mom" nämligen morfar tycker om mina tårtor! Så i dag vankas det minikalas på Drakenbergsgatan^^
 

Kommentarer
Postat av: jossan

Så fin! Hur vågar ni äta den? :o haha

2012-07-18 @ 12:07:27
URL: http://lostinyouth.blogg.se
Postat av: Annasass

Vad trevligt! ^^ jasså det är det "mom" betyder! Haha, jag som trodde du syftade på din mamma! :')

2012-07-18 @ 12:53:21
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0