30/6 & 1/7

Jag skulle ju egentligen på fest i Lördags med det blev inte så. Jag stannade hemma och Erik kom över. Vi åt pizza, choklad, vaniljkesella med jordgubbar och sedan gick vi ut på nattvandring i 1,5h.
 
I Söndags blev det en tur till Marieberg: Willys, Mediamarkt, IKEA ( köpa billig korv och choklad) och köpcentret. Jag köpte bara mat och choklad och Erik fick med sig en liten almenacka, en liten penna och lite annat smått och gott.
 
I dag (Måndag 2/7) Vaknade vi kl 6, solen sken och inte ett moln på himlen. Nu är kl10.40 och det ser ut att kunna börja regna när som helst...
Funderar på att ändra dygnsrytm. Vakna kl 3-4 när solen går upp för att kunna njuta av solen och sen sova när molnen börjar rulla in framåt förmiddagen.
 
Jag ska försöka ge mig ut på en promenad  och sen antingen kolla film eller cykla till mormor och morfar och i kväll kl 17.15-18.15 är det spinning. Men jag anar att jag kommer bli kvar i lägenheten och steka upp en stor våffelsmet som blev över sen igår. Det kommer bli pannkakasvåfflor, plättvåfflor och våffelvåfflor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0