23/7

Började dagen kl 07.00 så bar det av till första dagen på gymet! Det va skit kul, skulle gärna gå dit varannan dag istället för bara 2 dagar i veckan men risken för skador är för stor om jag belastar kroppen för mkt och instruktören pratade något om att få upp grundstyrka så är de jag håller på men nu ett tag framöver sen kan jag öka med flera dagar i veckan. Men jag kommer gå dit flera dagar i veckan och köra kondition de dagar jag känne för det^^
 
Efter gymet cyklade jag till affären och köpte bla vitchoklad till muffinsarna. Duscha, packa och baka muffins. Nu har jag precis ätit muffin och druckit kaffe, ska vila lite och packa det sista och lite till och sen ska jag försöka ta mig till Linde och Erik^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Vitchoklad muffins? MUMS! <3
Träna inte ihjäl dig bara! :)

2012-07-23 @ 17:43:37
URL: http://annasass.blogg.se
Postat av: annasass

Saknar dina Blogginlägg! :C

2012-08-04 @ 12:59:43
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0