18/7

Har insett att jag kanske dricker lite för mycket kaffe. Skulle jag lägga ihop vad jag dricker under en vanlig dag så blir det lite mer än 1 liter.
2-3koppar på morgonen ( jätte bra att kaffe sätter fart på magen får då har jag det avklarat för i dag) ska jag ut på en långpromenad/joggingrunda/träningpass så blir det lite extra starkt. Är medveten om att kaffe som energikick är i stort sett bara placebo-effekt men placebo works fine for me. Sen blir det ca 2 koppar efter maten och sista 2-3kopparna på eftermiddagen/kvällen och ska jag på spinningpass så gör jag det lite extra starkt nu också.
 
Har precis avslutat morgonen 3 första koppar, ska snart dra på mig träningskläder och ta en joggingrunda. Så får vi se om det blir en sväng på gymet med Kakan i eftermiddag/kväll.
 
i dag kommer Erik hem!

Kommentarer
Postat av: Annasass

Massor med kaffe! ^^ hoppas att frukost, lunch, mellanmål och middag får plats också! ;)

2012-07-18 @ 12:55:39
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0