vad gör folk?

Vad gör folk egentligen, när de inte umgås med andra folk?
Jag tog nyss bort mitt konto från en chattsida där jag för det mesta spenderar tid när jag inte har något att göra och för mkt tid när jag egentligen har något att göra.... Så borde jag kanske börja umgås med folk nu?

Vad har jag att göra?:

Måla ( men det har jag inte alltid inspiration till)
Läsa ( samma här)
Spela gitarr/jobba med min musik ( samma här igen)


Vad kan jag göra?:
Låna massor böcker från biblioteket och läsa igenom dom, tvinga fram läs-inspirationen.
Hämta ett av mina 2000bitars pussel från vinden och börja lägga det.




vad gör ni? när ni inte umgås med andra människor, det är kväll, mörkt och kallt ute.


Kommentarer
Postat av: annasass

Jag kämpar för att överleva när jag är ensamn, det är vad jag gör. Jag är inte samma person ensamn som jag är med andra, jag kan inte släppa mina känslor lösa bland folk, och när jag gör det ensamn kan jag inte kontrollera mig själv, och ibland går det urstyr. Så jag kämpar vidare varje dag, varje ensamma stund.

2012-01-28 @ 00:05:15
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0