den gråa vinterdagen

Sådär, nu har jag sett alla Harry Potter-filmerna, skrivit ansökan till komvux och papper till försäkringskassan.

I morgon blir det tatuering kl11



Jag är osäker på om jag vill lägga upp en bild på tatueringen i dess blivande skick, som det kommer vara i morgon. jag tycker inte det är snyggt att visa upp sina egenfixade naglar med nagellack på sidorna, då är det mkt bättre att vänta till kladdet tvättats bort från sidorna och jag tänker samma sak med tatueringen. Det ser himla ... ja... jag visar hellre upp en läkt och snygg tatuering en en svullen, kladdig och oläkt tatuering. Och jag är ganska säker på att de inte gör hela i morgon, blir med stor säkerhet 2 "sittningar".

vi får se ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0