cirkusattraktion och en spykruka

Cirkusattraktion
Lillebror visar stolt upp min tatuering för sina vänner. Han kommer in till mig ( i köket) och säger "Cissi, visa!". Hans vänner är inte fullt lika intresserade verkar det som.

Spykruka
För någon timme sen kom mamma och lillebror hem. Lillebror hade spytt i skolan. Mamma berättade att när hon hämtade lillebror så var det en annan unge inne på toan och spydde.


Jag dricker kaffe. Kl 11.45 ska jag iväg på spinning.



Det enda som hördes från grannarna i går kväll va lite dunsar och klamp över golvet.

Box har börjat igen. Det är ett pass i dag. Jag funderar på att boka det också... Men det betyder att jag måste ha på mig en sport-bh med intorkat svett i på boxen och jag måste duscha 2ggr, det sliter på huden.

Inköpslista:
en till Sport-bh
Gitarrsträng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0