Avreagering!

Jag måste få ut lite av min ilska.
Fy fan vilka jävla idioter vi har över oss!
Jag är säker på att mannen har någon sjukdom eller utveckligsstörning för man beter sig inte som han gör.
Inte nog med att han vrålar " du är så jävla dum ihuvudet" till tjejen (för de bråkar i princip varje kväll/natt) De startar tvättmaskinen, duschar, stampar i golvet och spelar förjävligt hög musik efter kl 23 på kvällen. Jag sitter just nu och hör på hans jävla skit musik som dånar i hela hyreshuset.

Jag vägrar anpassa mig till öronproppar varje natt för att lyckas somna! till och med lillebror blir störd, iförr går somnade han inte för än 01.30.

Din dumme fan...

Mamma och jag spekulerar kring om tjejen är så nertryckt och underlägsen honom så att hon inte vågar göra något, hon har blivit passiv. När det bråkar så är det aldrig henne man hör. man hör bara honom. Eller så är det så att hon är en jävla manipulativ ragata, som styr honom och låter honom få sina utbrott för att hon vet att han kommer lyda henne sen ändå.

De är med all säkerhet iaf inte friska i huvudet och de beter sig inte som normala människor.

Om de idiotar sig i kväll igen så ringer jag trygghetsjouren. För jag vågar inte gå upp och prata med dom själv. Vet ju aldrig vad ett sånt där ruttet kukhuvud kan göra om man "stör" honom i hans förjävliga liv.

tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0